06 mars 2009

Underbara detaljer


Dessa fantastiska bestick är även de fynd. De var nästan kolsvarta av oxidering när vi fann dem, men både jag och T såg dess potential under all smuts - tur var väl det!
Helt fantastiska detaljer på dessa bestick i silver, tyvärr har vi inga knivar, men det dyker väl upp någon dag det med!

Vill passa på att tacka alla Ni som tar er tid att skriva en kommentar till mig, ingen nämnd och ingen glömd! det är era kommentarer som gör att jag fortsätter inspireras och finner glädjen i att dela med mig. Tack!

Nu, ska jag strax gå och knoppa, har jobbat hela natten och ska jobba natten som kommer.
Men först måste jag kika runt lite hos er andra och se vad som är nytt.

11 kommentarer:

  1. Det finns mer bilder under rubriken "hundar" hos mig. Men sjävklart ska jag bjuda på lite fler hundbilder framöver. Speciellt om de är nytrimmade ;0)

    Så du jobbar natt, jag har alltid beundrat människor som gör det. Jag är själv så väldigt kvällstrött att det skulle vara en omöjlighet.

    Sov Gott!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Så vansinnigt vackra, vilken tur att ni såg potentialen!!

    Trevlig helg!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet inte varför det kändes som du var en vårdare:) Vi är då i samma bransch. Men mammaledighet är inte fy skam det heller...
    Vet du, jag tycker att jag känner igen ditt blivande hus... Ligger det väldigt avsides eller tror du jag kan ha sett det någonstans?

    Jätte fina silvriga:) Se till att hitta knivar också och sen så tycker jag att ni ska använda dem till vardags. Man måste passa på att njuta av sitt fina!
    Ha det så bra!
    /Lina

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Jodå, det blir nog en bild. Ska ringa runt till lite frisörer och kolla om dem har tid imorgon :) Idag räcker det med att färga håret.

    Kramar Benita

    SvaraRadera
  5. Oj så fina!

    Kul att du kikade in hos mig!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bestick. Jag gillar som så många andra att gå på loppis, tar mig en sväng till staden loppis nästan varje vecka. Hittar alltid något fynd och priserna brukar ju vara helt ok. Ha en bra arbetsnatt hoppas du inte får det för jobbigt.
    Kram Stenlycka

    SvaraRadera
  7. Fina bestick, klart att man ska passa på och slå till när man hittar även om samlingen inte är komplett. Då har man ju något extra att speja efter på loppisar framöver!!

    Aha, brukar också köra med Beckers färg, fast den helvita. Är alltid rädd att när färgen är bruten så ska färgen gå åt gult, men era möbler ser ju hur vita ut som helst.

    Brukar oftast inte köpa Drömhem.., eftersom det är så mycket trädgård i den - vilket man inte har så mycket nytta av när man bara har en balkong! - men det är perfekt när man kan låna den. Nu hittade ju även ett hemma hos-reportage hos Tine K, min senaste inspirationskälla, i ett av numren.

    SvaraRadera
  8. Hej! Åh tack så mycket!!! vad glad jag blir!!
    så roligt, o varmt välkommen tillbaka!! :D
    har gjort ett inlägg på auktionsköpen...
    de va så otroligt roligt!
    fin blogg du har! fina möbler ni gjort i ordning! när får ni nya huset??
    ha en underbar helg!!
    kram linnea

    SvaraRadera
  9. Vad du fyndar...Blir avis. Dom är jättefina.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  10. Hej kul att du tittade in hos mig. Ja visst är det alla söta komentarer som ger lusten att skriva vidare.
    Ha en skön helg nu.
    Kram kram

    SvaraRadera