20 mars 2009

Livstecken.....

Hej allihopa!

Hoppas ni alla har det fint, vi stressar runt och kämpar på för att komma iordning i huset - däremot har min bredbandsleverantör sabbat till det totalt och kan inte, trots att jag var ute i god tid med att meddela min flytt, koppla in mitt ADSL förrän tidigast den 23 mars, kan dröja till den 25 mars - jag blir så trött! grrrr....

Passar nu på att utnyttja jobbdatorn innan jag börjar jobba (fy på mig!)

Blir ingen bild idag (kunde inte släpa med mig kameran till jobbet) men jag lovar att så fort ADSL fungerar hemma kommer det bilder och mera uppdateringar!
Då ska jag även surfa runt och kolla vad ni alla har haft för er.....

Tack alla för jättefina kommentarer - det värmer mitt stressade flytthjärta!

18 kommentarer:

  1. hej!
    Kollade in bilderna i förra inlääget....så fint ni kommer att få det där!
    Mycket att sätta tänderna i nu då!!
    Även om det är trist med datorfrånvaron så får du kanske se det som tid till huset.
    Men jag förstår din abstinens!
    Den infaller rätt snabbt!!!!

    Lycka till med flyttlasset och första natten i huset!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Vad trist med bredbandet...

    Vi längtar efter alla fina husbilder!!

    Jeanette

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot när bredbandet är fixat!

    Ha en fin helg//Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej Anne!
    Hittade till din blogg idag! Vilket fint hus ni köpt!
    Måste kännas spännande att få flytta in:)

    Ha en skön helg,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Tråkigt med bredbandet, men det kanske är bäst så, jag förstår att det är mycket som skall göras i det nya huset, innan ni kommer tillrätta, plus att du jobbar. Vad du är duktig som orkar. Sköt nu om dig och ta det lugnt med hjärtat.
    Många kramar från Stenlycka

    SvaraRadera
  6. Kul att höra ifrån dig, men förstår att det är MYCKET!!! Så ta det lugnt!!! Du hinner visa oss sen, för du ska väl bo där ett tag = )! Tråkigt när det inte fungerar, men så är det ju innan man kommer på plats. Sköt om dig, och ta det lugnt!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Haha äntligen ett livstecken..

    Kram Anne

    SvaraRadera
  8. Hi,hi...jobbdatorn, det är ju ett NÖDFALL = )!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  9. Hej Anne!
    Visst syr jag en väska:) Men då väljer jag ett annat tyg...
    Det ska bli så roligt att se bilder från ert nya hus, jag väntar med spänning!
    Kul att du tittar in ändå trots att internet fattas:)
    Får önska dig en bra dag på jobbet då:)
    /Lina

    SvaraRadera
  10. Skönt med ett litet livstecken från dig....tänkte att du försvunnit bland alla flyttkartonger....;)
    Vi väntar med spänning på mer bilder....

    Ha en skön helg!
    Kram från Nosaingänget

    SvaraRadera
  11. Ja, det där med att bredbandet ska fungera på direkten när man har flyttat, det undrar jag om det någonsin har fungerat?! Du får underhålla dig med att i väntan på ta en massa bilder på ert nya hus. :-)

    Min far, som annars inte har tur med blommor, har en GIGANTISK Hjärtan på tråd också, den har helt växt över sin blomställning, börjar nästan se ut som något utomjordiskt... Visst borde det gå att ta sticklingar på sådana?

    Här hade jag tänkt fixa med nya gardiner till köket, men så började jag skrapa och måla en spegelram istället, hur det nu gick till? Tur att man har en pysseldag imorgon också!

    Ha det nu så bra, och låt inte flyttkartongerna ta över!! ;-)H

    SvaraRadera
  12. Åh så typiskt detta med bredbandet är, tror inte jag hört nån detta gått smärtfritt för vid flytt....
    kramis/LenaS

    SvaraRadera
  13. Ta det lugnt nu och försök att inte stressa. Vi hade problem att få in vårt bredband när vi flyttade hit till gården för två år sedan...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  14. Går absolut att beställa hjärtana av Josse som har bloggen in my house. Kostar 85:- + frakt. Kan säga att toaletten var verkligen liten men bra när barnen var små för då hade vi en på varje plan.

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  15. Tack för din rara kommentar, den värmde gott.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  16. OJ, vardagsrumstaket....vad spännande!!! Härligt att få börja från början och få bestämma helt själv hur man vill ha det = ).

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  17. Hej igen!
    Jajamensan... det var jag som skrev mycket om min hund. Det gör jag fortfarande, men på själva hemsidan, som jag länkat till från bloggen ;-)
    Tänk så liten den här cybervärlden är ändå..! *S*

    Hoppas att din internetleverantör sköter sej och kommer och fixar IDAG!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  18. Du micklar och gör så fint... både på sidan och hemma i ert fna hus. Lycka till med allt!!
    Hur gick det med namnet på sidan... Annes vita dröm... i ett snyggt teckensnitt förstås??!!
    Hoppas att allt är bra med dig och resten av famijen.
    Bamsekram till tvåbeningar och nosepuss till Huginotten!!

    SvaraRadera