08 mars 2009

Linneservetter

Idag på eftermiddagen efter att jag sovit klart åkte T och jag iväg och utflyktade - under vår utflykt hittade vi på tre inredningsbutiker som låg precis bredvid varandra och som vi aldrig sett förut!
Meningen var att T skulle visa mig till ett helt annat ställe och där på vägen hittade jag en reklamskylt om dessa, ni kan tro min lycka och T´s olycka :)

Där hittade jag bland annat ljuvliga våriga linneservetter ifrån Himla för ynka 30 kr för 4 st! (jag köpte då såklart 8) och även bomullshandukar till köket för 15 kr styck - helt fantastiskt!
Hittade även några andra fynd, men de väntar jag med att avslöja till en annan dag.

Nu ska jag surfa runt lite och hälsa på hos er andra för att se vad jag missat under helgen då jag jobbat och inte hunnit surfa runt som jag brukar.
Hoppas ni alla haft det bra!

Nu är det ynka 3 dagar kvar!

10 kommentarer:

  1. Stackars T....men tur för dig. Så fina vårservetter att ha vid dukningen i det nya huset. Tre dagar kvar, så skönt att det snart bär iväg. Har du koll på alla kartongerna??
    Ha en bra flyttvecka!
    Kram Stenlycka

    SvaraRadera
  2. Oh vilka fynd!! Förstår att du köpte, Himla har ju hur mycket fint som helst.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Vilka fina servetter! Sängen blev igen jättesnygg! Tycker man kan se när det är målat med oljefärg för den flyter ut så fint och man får en väldigt fin yta! Jag brukar måla med oljefärg så ofta det går, men när jag målar inomhus så blir det vattenbaserad färg. Hur som helst så blev den ju jättebra!! Verkligen ett fynd, va roligt nu när ni snart får placera ut alla era fina möbler i huset! Kram M

    SvaraRadera
  4. Vilken överaskning! Alltid roligt att köpa saker man inte räknat med. Eller nej nu ljög jag lite. Har nyss suttit och förklarar för mamma vilken ångest jag brukar ha varje gång jag åker hem från Ikea... Men små fynd är alltid roliga.
    /lina

    SvaraRadera
  5. Himla har jättefina saker!
    I Uppsala har de en butik där de säljer 2:a sortering.Fast det syns inte... Då är det kul att handla :)

    Kul med flytten, jag blir nästan pirrig jag med *fniss*

    Kramar Jeanette

    SvaraRadera
  6. Sucktar över nya sängen.. Sucktar över besticken.. SUCKTAR efter dina dagliga fynd från himla! Är rrrruskigt nyfiken på hur ert nya hus ser ut. Sitter och räknar ner lika mycker som ni gör nu!
    Tillbaka i bloggandet är man med nu och har uppdaterat lite grann iallafall! :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka fynd! Man blir så glad när man hittar billigt och snyggt!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  8. Ha, nu gick det, jag kom inte ens hit att skriva något...Vad du fyndar. Jag älskar att fynda. Jättefina, Himla har så mycket fint.

    Kram anne

    SvaraRadera
  9. Himla har bara så mycket snyggt. Vilka härliga fynd dy gjort!

    SvaraRadera
  10. Hej Anne, vilka somriga härliga fynd du har gjort. Kram/Ingela.

    SvaraRadera