26 februari 2009

Nytt igen

Jisses alltså, nu är jag jobbig med er!
Nytt nästan var gång ni kommer in hit, men jag blir liksom INTE nöjd med hur min hemsida ser ut....Har surfat runt en hel del också och sett hur fint alla ni som har blogger konto har haft det - så ja, man kan väl säga att jag föll för trycket och skaffade mig en blogger blogg!

Testade innan att fixa helt själv som ni vet, inte nöjd med det, sedan wordpress, och absolut inget ont om wordpress, men jag fick bara inte till det som jag ville, ständigt var det något som INTE stämde! Ok, nu med blogger får jag leva med den där lilla grejer högst upp där man kan klicka sig vidare till nästa blogg osv... men på det stora hela kan jag hantera det när jag kan få färger och sidebaren som jag vill... det är det som är viktigast för mig.

Så, ok, nu kör vi! (och håller tummar och tår att jag inte gör om igen... risk finnes, men håll tummarna!)

1 kommentar:

  1. Ja, HTML är ju inte min grej! Så för mycket trixande får det inte vara för mig. Men jag kan verkligen ångra att jag inte satte igång med att kategorisera mina inlägg, för nu är det ju nästan omöjligt att hitta något. Fast inte trodde jag att jag skulle komma upp i över 500 inlägg när jag startade, förstås..

    Trots förkylningen känner jag mig ganska pigg så jag hoppas verkligen att jag har krafter även till helgen, för jag vill ju pyssla och greja som sjutton nu!! Här ska bli tygtavla och en massa annat!!

    SvaraRadera