28 februari 2009

Nya fynd

Jag kunde inte tro min lycka igår då jag var och strosade nere på "byn" och i ett skyltfönster får syn på denna ljuvliga glasburk.
Har tittat på just denna i diverse internetbutiker, i dem alla har burken legat mellan 300-400kr i pris och jag har inte köpt den just därför.
Men, i denna butik på byn ville de ha ynka 119kr för denna ljuvlighet!

Vet ni, det känns verkligen som att jag har tur med det mesta vad gäller prylar och möbler till huset just nu.
Vi har onekligen hittat otroligt många fynd, för nästan inga pengar alls på diverse antikbodar och loppisar, verkligen helt fantastiskt!

Idag är det för övrigt packning, packning och lite mera packning som står på agendan.
Jag förstår inte hur två personer lyckas samla på sig så mycket saker på 35 kvm! vi packar låda efter låda, men det finns bara mer kvar hela tiden, jag fattar inte!

Efter lite packning ska jag ta och baka ytterligare ett recept ur nya favoritboken, vi får lite besök senare, mitt under packningen.

Önskar er alla en trevlig lördag!
Bara 11 dagar kvar till tillträde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar