26 februari 2009

Koppmani

Ja, koppmani, det har jag det. Jag har absolut ingen som helst aning om hur många olika koppar och muggar jag har köpt totalt i mina dar. Men hemma är köket belamrat (man måste ju faktiskt ha muggar för olika tillfällen och humör, visst?) och ute i förrådet ligger ett gäng nedpackade i kartonger och vet ni? igår köpte jag en uppsättning till!
Men de var ju bara så fina så jag kunde inte låta bli! dessutom var det rea, halva priset, jag betalade bara 29kr styck! och jag menar, det kan man ju bara inte gå förbi, eller hur?

Nu är för övrigt linneskåpet, soffbordet och pallen slipade och målade. När de har torkat ska jag försöka ta en bild på alltihop så ni får se… annars får ni ge er till tåls tills de är på plats i nya huset (om ca 1 månad..iiiih det kommer närmare och närmare!)
Sen kom jag på igår att om det skulle vara så att jag inte hittar den näverkorg jag söker så får jag lov att köpa en flätad rotkorg på IKEA… färdigmålad i vitt och för nästan inga pengar alls… det får duga så länge i värsta fall…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar