26 februari 2009

Alla Hjärtans dag


Jo, så var det ju alla hjärtans dag på lördag.
Personligen tycker jag att man ska visa varandra kärlek alla dagar om året istället… och det kan jag faktiskt säga att vi gör… så då fortsätter vi att göra det även på just alla hjärtans dag!Blommor fick jag redan i tisdags och får faktiskt både nu och då vilket är väldigt trevligt och bra mycket mer överraskande än att få dem bara på alla hjärtans dag. Myser med god mat gör vi nästan varje dag (vardagslyx!) och godis unnar vi oss varje helg, så även denna (även om det bara blir kväll eftersom jag sedan ska jobba hela helgen).

Önskar er alla en trevlig helg!(jo, om jag inte sagt det tidigare så är alla bilder på min sida tagna av mig om inte annats anges, ni får gärna låna OM ni frågar först)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar